Onthaaldag

Waarschijnlijk heb je als nieuwe leerling van het Maria Assumptalyceum heel wat vragen bij de start van het schooljaar:

• Wie zal er in mijn klas zitten?
  • Wie wordt mijn titularis?
  • Hoe gaat het er op die nieuwe school eigenlijk aan toe?

Om je op fijne manier kennis te laten maken met je nieuwe school, starten we reeds op 31 augustus. We verwachten je uiterlijk om 09.45 u. op de speelplaats zodat je samen met 150 andere nieuwe leerlingen van 10.00 u. tot 12.00 u.  kan deelnemen aan een groot Cluedospel.

• Beeld je eens in dat de directeur vermoord werd! Door wie werd de directeur vermoord? In welk lokaal en met welk moordwapen?
  • In kleine groepjes trek je op tocht door de verschillende lokalen en ga je op zoek naar aanwijzingen. Zo maak je op een leuke manier kennis met verschillende leerkrachten, want zij worden die dag allemaal verdacht van moord.