Middagactiviteiten

Wij vinden het belangrijk dat onze leerlingen zich goed voelen op onze school en daarom organiseren we voor onze leerlingen van de eerste graad verschillende middagactiviteiten.

Spelletjesatelier
Ben jij fan van ‘Jungle Speed’, Uno, Jenga of ben je op zoek naar de weerwolven in de stad? Dan ben je in ons Spelletjesatelier aan het juiste adres.

Studie
Wie wil studeren, rustig een les nakijken, afwezig geweest is en graag de notities aanvult, kan elke dag terecht in ons studieatelier.

Crea-atelier
Pareltjes in alle kleuren en vormen, verf, vouwpapier, foam klei, gekleurd touw voor vriendschapsbandjes, stof, knopen en nog veel meer… Al dit materiaal ligt klaar om omgetoverd te worden tot kunstwerkjes in ons crea-atelier.

Sportactiviteiten
Je kan aan verschillende sportactiviteiten deelnemen zoals tafeltennis, ropeskipping, trefbal…  Onze klassen nemen het ook tegen elkaar op in klassencompetities voetbal en netbal.  De winnende klas komt uit tegen onze meest sportieve leerkrachten. Maar als je liever vrij sport samen met je vrienden, dan kan je altijd een bal lenen in ruil voor je leerlingenkaart.