Oud-leerlingen

We vinden het contact met onze oud-leerlingen belangrijk en daarom organiseren we jaarlijks een contactmoment. Tijdens dat contactmoment (dat samen met het Kersttoneel plaatsvindt) kan je napraten met je vroegere klasgenoten of oud-leerkrachten.

Als we over je e-mailadres beschikken, dan mailen we je een uitnodiging voor onze jaarlijkse bijeenkomst.

Oud-leerling? Bezorg ons je (nieuw) adres? Via het aanmeldformulier of via mail naar oudleerlingen@assumpta.eu

Kersttoneel 21/12/2023 – 20 u 30

Overzicht nieuwsbrieven

Schrijf je in

Beste oud-leerling,

Nog anderhalve maand en het is eindelijk weer zo ver: het jaarlijks kersttoneel – getiteld Circus Cartong – met voorafgaand ons oud-leerlingenmoment! Wil je je oud-leerkrachten zien schitteren? Of heb je zin om even bij te praten met hen of met je vroegere klasgenoten? Mis dan zeker de kans niet en kom naar dit evenement!

Speciaal voor jullie hebben we op 21 december vanaf 19u een zaaltje afgehuurd in het CC te Strombeek waar we jullie zullen verwennen met hapjes en drankjes. Per persoon voorzien we immers 2 glazen wijn/fruitsap en enkele hapjes. Daarvoor vragen we slechts de kleine bijdrage van 5 euro die ter plaatse betaald kan worden. Opgepast, enkel de oud-leerlingen die zich vooraf hebben ingeschreven, kunnen hier gebruik van maken! Wij moeten deze aantallen immers doorgeven aan het CC en zullen op basis daarvan x aantal flessen wijn/fruitsap en hapjes krijgen.

Schrijf je dan ook als de bliksem in (deadline 15 december!) voor ons oud-leerlingenmoment via deze link. Via volgende link kan je alvast een kijkje nemen op onze ‘guestlist’ om te zien wie reeds ingeschreven is.

Wanneer? Donderdag 21 december 2023 vanaf 19u (toneel start om 20u30).
Waar? In het Cultuurcentrum Strombeek

Hopelijk tot dan!